MIÉRT FONTOS A WEBSZÖVEG?

Egyrészt igazat adunk, ha úgy gondolod, hogy vevőidet elsősorban termékkel vagy szolgáltatásoddal szeretnéd megfogni. Másrészt nem szabad elhanyagolni egy weboldal szövegezését, méghozzá a következő három okból:

Igényes webszöveg 1. Igényesség. Ha már sikerült felkelteni a leendő vásárló figyelmét, ne hagyd, hogy magyartalan, esetlen, helyesírási hibákkal tűzdelt szövegek riasszák el. Nem hirdethetünk profi szolgáltatást amatőr módon: mindennek tökéletesnek kell lennie, hiszen az emberek "amilyen a mosdó, olyan a törülköző" alapon ítélnek. Sokszor másodpercek alatt...


Tájékoztató webszöveg 2. Tájékoztatás. Mielőtt vásárlói döntést hozunk, szeretünk minél több információt, ajánlatot begyűjteni. Viszont lustábbak is lettünk az elmúlt években: ha nem áll rendelkezésünkre elég adat, ha már telefonálgatnunk kell, sokkal nagyobb valószínűséggel választjuk a konkurenciát. Merj informatív lenni! Gondold végig, hogy TE mint vásárló mire lennél kíváncsi, legyen az oldalon Gyakran Ismételt Kérdések menüpont. Vegyél példát a sikeres piaci árusokról: mesélj a termékedről, de még inkább a vevőről! Ez a bizalomépítés alapja.

Keresőoptimalizált webszövegírás 3. Nem tudjuk eléggé hangsúlyozni: keresőoptimalizálás. A Search Engine Optimization, azaz SEO fontos része, a weboldalon található szöveges tartalmak kulcsszavakkal történő feltöltése, keresőbaráttá alakítása. Minél keresőbarátabb egy szöveg, minél több kulcsszót tartalmaz, annál előrébb kerül például a Google találati listájában. Fizetett hirdetések nélkül! Gondolj csak bele – ha szolgáltatót keresel, hány Google találati oldalt böngészel végig? Ha a piac telített, legfeljebb kettőt. Fontos viszont tudni, hogy a Google találati rangsorolása nem csak a kulcsszóhalmozásra épít – a nem releváns vagy ismétlődő tartalmakat bünteti is. A jó webszöveg írása összetett szakmai feladat. Bízd ránk!

Milyen a jó webszöveg

MILYEN A JÓ WEBSZÖVEG?

Röviden:

  • áttekinthető,
  • lényegre törő,
  • tud újat mondani,
  • tartalmazza a fontos kulcsszavakat.

NEM CSAK WEBLAPOM VAN, BLOGOT ÉS FACEBOOK-KAMPÁNYT IS SZERETNÉK.

Nagyon jó döntés. A vevőszerző reklámok, online vagy offline népszerűsítő kampányok szövegezésére ugyanúgy oda kell figyelni, sőt talán még jobban, hiszen ezekkel vonzzuk be a leendő vásárlókat a weboldalunkra. Vállaljuk szórólapok, hirdetésszövegek, hírlevelek, blog- és fórumbejegyzések írását és naprakészen tartását. Ha szeretnéd, folyamatos közösségi jelenlétet biztosítunk céged számára. További lehetőségekről tájékozódj a Online marketing oldalon!

Az igazán jó weblapszöveg nem csak vevőidet győzi meg, hanem az internetes keresőket is. Ha szeretnéd, hogy a pixelek mellett szövegeidet is átrendezzük, bízd ránk honlapod tartalmi formázását, hogy Te az igazán lényeges feladatokra koncentrálhass.

Profi webszöveget szeretnél? Kezdhetjük a munkát?